Édes Élet - VV Cristofel terhes barátnője lesz a Roma Júlia?

Gáspárékat letaglózta Vivien dekoltázsa, aki a Roma Rómeó és Júlia válogatására érkezett. Zajlanak a válogatók Győzike Roma Rómeó és Júliájához, az Édes életben vetített válogatóra pedig egy ismert arc is érkezett: Vivien, VV Cristofel barátnője. Arról már korábban is beszámoltunk, hogy VV Cristofel Veronika után őt is bántalmazta, ám a lány megbocsátott szerelmének, és azóta gyermeket várnak. Ezért is csodálkoztunk annyira, amikor Vivi egyszer csak megjelent az Édes életben és épp Júlia szerepére pályázott. A lány dekoltázsa első blikkre meggyőzte Győzikét, Zsolti azonban kétkedve fogadta a hatalmas keblű lányt. Szerinte Vivinek "csecses" a járása.
Megmondom őszintén, az ilyen nők nekem nem nagyon tetszenek, akiknek meg van csinálva a szájuk, a mellük, csecses a járásuk. Én a természetes, letisztult formákat szeretem, fejtette ki Zsolti. Vivi a szöveges próbán nem brillírozott, ám Győzikét meggyőzte. Ő egy nagyon dekoratív, csinos hölgy. Szerintem a kebleibe többen már belefulladtak. Szerintem Magyarország egyik felvidékét látjuk a kebleiben, méltatta a lány "tehetségét" Győző.