Édes Élet - Lebálnázta kedvesét Berki Krisztián

Berki Krisztián kedvese, Hódi Pamela megsértődött, mert párja azt mondta rá, hogy egy bálna. Az egykori Fradi-vezér szerint egyáltalán nem volt bunkó.
Édes életben nem csak Junioréknál áll a bál, de Berki Krisztián kedvese, Pamela is megsértődik.
Mint ismert, pár hete született meg Berki Natasa Zselyke és Pamela még érthetően nem nyerte vissza régi alakját, így különösen érzékenyen érinti minden, ami ezzel kapcsolatos.
"Pamela azt állította, hogy nagy a hasam. Ez eléggé rosszul esett, mivel rengeteget edzem és sokat teszek a külsőmért. Ezért meg is mutattam a hasam és még mindig látszanak a kockák. Ekkor mondtam neki, hogy ő meg egy bálna" -  szerintem ez egyáltalán nem volt bunkóság, állítja Krisztián.
Aranyosan, kedvesen szóltam hozzá. Szerintem sokan összetévesztik a bunkóságot az őszinteséggel. Kétségtelen, hogy ezek után megsértődött és bezárkózott a szobába, de ő szúrt először. Utána rajzoltam neki egy nyulat, hogy megenyhüljön.