Édes Élet - Hajnalonként titokban figyelem Pamelát

Az Édes élet macsója kezd beletanulni az apaszerepbe, pedig nemrég még elképzelése sem volt arról, mi lesz kislánya, Natasa Zselyke születése után. Berki Krisztián három hete még úgy gondolta, hogy nem jut majd neki szerep a szülés utáni hetekben, és kiszorul majd az anya-lánya körből. "Fogalmam sem volt, mihez is kezdek majd egy aprócska babával, de amint a kezembe foghattam őt, mintha elfújták volna minden félelmemet. Soha korábban nem tört rám ilyen erősen a védelmező ösztön, és ez azóta sem csitult. Ráadásul Pamelát is szebbnek látom, mint valaha. Már nemcsak nőként és a szerelmemként tekintek rá, hanem a gyerekem anyjaként is, és ez bizony nagyon más. Minden csodálatos, ami velünk most történik, és én tényleg részt akarok venni mindenben. A kedvesem nem tudja, mert aligha vette még észre, de én is felébredek, amikor hajnalban eteti a picit. Olyankor csak kinyitom a szememet, és figyelem a mozdulatait. A szoba megtelik szeretettel, és én csak fürdöm benne, miközben azon kapom magam, hogy önkéntelenül is mosolygok. Látom, ahogy Pamela szoptat, és olyankor érzem, hogy a helyemen vagyok" - vallotta be a bármennyiből megélő Berki aki azt sem tagadja: csak most tapasztalta meg, milyen is egy igazi családban élni.