Édes Élet - Zámbó Árpy is az Édesélet szereplője lesz mostantól

Jimmy öccse nemrégiben aláírta a szerződést a TV2-vel, hamarosan pedig már láthatjuk is az egész családot az Édes életben. Zámbó Árpy azt mondja, nem fél magát megmutatni, és nem fog színészkedni sem: bátran megmutatja magát, és nem érdekli, ha valakinek esetleg nem tetszik majd, amit lát. Nincs semmi szégyellni vagy takargatnivalóm, úgyhogy bátran mutatom meg magam a műsorban. Én már túl vagyok azon, hogy megjátsszam magam, és azzal foglalkozzam, hogy kinek tetszik, amit csinálok, és kinek nem. Ami vagyok, és amit csinálok, azt felvállalom. Én nem Zámbó Jimmy vagyok, hanem Zámbó Árpy, és ezt fogom mutatni az Édes életben is" - mesélte Zámbó Árpy. Az egész család szerepel majd a műsorban. Nagyon örültem, amikor felajánlották ezt a lehetőséget, és boldogan vállaltam, mert eddig is néztem és nagyon tetszett" - tette hozzá Árpy, akinek a lakása nemrégiben kigyulladt.